Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-08-21 10:02:48
vel nerandi argumentu ir lendi i asmenishkumus ?

postsovietinis = smetonishkas ? Taip, tu turi labai rimtu spragu Lietuvos
istorijoje...

kiekvienas nepritariantis jav politikai arba tiesiog kuriam nors politiniam
veiksmui - rusofilas ? Akivaizdu, kad pagal tave taip. Taip isheina ir visi
kinai, ir visi prancuzai, ir vokieciai, ir dalis tu paciu jav pilieciu ir
t.t. yra rusofilai :D  Taigi jau tiek laiko praejo kai Lietuva laisva o tu
vis dar gyveni mastai remdamasis sovietinem klishem...

Na ir pabaigai pasikartosiu "kto ne s nami tot protiv nas" - va cia tavo
gyvenimo devizas, pagal kuri tu ir vertini visus aplinkinius.