Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: Alvidon
Data: 2009-08-25 16:48:26
Na čia mūsų požiūriai diametrialiai priešingi. Mano suopračiu
religija yra pirminė, organizacija (UAB) - antrinė. Ir tai galioja
visom religijom, dar daugiau - ir visokiom socialinėm madom
(kaipo komunizmas, antiglobalizmas, žalieji ir pan.). Žmonių
bendruomenės nuotaikos ir polinkiai perdaug mislingi bei
sunkiai valdomi, kad kažkokia organizacija, juolabiau asmuo,
galėtų kardinaliai įtakoti. Tarp kitko: masinė meilė sąmokslo
teorijoms (kas tarp kitko siejasi su jūsų propaguojama idėja
"popiežius sukurė krikščionybę") yra tik dar vienas argumentas
mano požiūrio naudai: net antireligininkai mąsto bei pasaulį
mato religiškai (viską valdo dievas/dievai/bankininkai/popiežiai/
masonai/gensekai...).