Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokamatikkrastutiniuatveju
Autorius: Remigijus
Data: 2009-09-02 00:17:09
Ne beviltiskam "BishopaZ", o "maziau patyrusiems" forumo dalyviams, bene
trecia karta pakartosiu atsakyma i bene astunta karta beviltisko
"BishopaZ" eskaluojama "klausima":

Tie ~25% pabegusiu serbu (ne isvarytu, o pabegusiu) PATYS nusprende, kad
yra kalti ir del to jiems gresia pavojus (kerstas).

Tad, tovarisch "BishopaZ", nebandyk pripaisyti man paciu serbu padarytu
sprendimu.

Remigijus