Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: Marux
Data: 2009-08-26 14:04:35
Kas sako, kad popiezius sukure krikscionybe?
O del nuotaiku ir polinkiu itakojimo, taigi juk net mazytes sektos tai
itakoja ir lengvai manipuliuoja. Kuo didesne sekta, tuo placiau apima. Ir
tokiai kataliku baznyciai visiskai px, kad savo teritorijoj ji neitakoja
keleto atskiru individu, pvz, taves. Ir ne prie ko cia samokslo teorijos -
paprastas biznis ir tiek