Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokamatikkrastutiniuatveju
Autorius: Remigijus
Data: 2009-08-22 00:27:41
Neatsakei i klausimus. Nieko nuostabaus, tiesa sankant, nes tavo/jusu
linija pateisinaciu (objektyviu) atsakymu si kart buti ir negali.

I asmeniskumus nelendu. Mano patirtyje tavo "argumentacija" visai ne
originali - zinau daug tokios pat pakraipos, arba partines
priklausomybes, asmenu destanciu viens prie vieno ta pati, kaip ir
tamsta. Taigi, polemizuoju ne su tavimi, o su jumis visais is karto.
Nieko asmenisko.

Remigijus