Tema: Re: Jukneviciene apie ispirka nekalba, Karosas sako, kad ji bus mokama tik krastutiniu atveju
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-08-20 13:09:36
Miloshevicius ir jo bendrai ir beje daug ju nuteistu yra.
Man tik keista kodel nera ne vieno (bent neteko girdet) albano vykdziusio
karo nusikaltimus nuteista ? (gal delto, kad jie dabar kosovo ministeriai ?)
negi serbu civiliu liudijimai maziau vertingi negu albanu civiliu?

dar vienas pavyzdys bosnijos hercegovinos konfliktas, del kurio irgi visi
kaltina serbus, nors jis prasidejo po to kai vieno miestelio bosniai
nusprende ji ishvalyt nuo serbu ...
Ar daug bosniu vykdziusiu karo nusikaltimus nuteista ?

Tik pasakose buna balta ir juoda, gyvenime yra daugiau spalvu.