Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Remigijus
Data: 2009-06-24 00:14:40
Darbininku svaiginimasis didele problema. Aciu Dievui, darbdaviams
pavyko priversti profsojuznikus pripazinti, kad ir darbuotojai del to
kalti. Nors vis dar toli grazu ne adekvaciai.

Amzininkai pasakojo, kad sovietmeciu brigadininkai vaiksciodavo po
chechus ir pildavo darbininkams po simta gramu vadiaros ryte - kad
rankos nedrebetu ir galetu dirbti.

Remigijus