Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Remigijus
Data: 2009-06-07 00:06:32
 > Todel jei daryti isvadas pagal darbuotoju apklausas, 95% pasakys kad
 > jie yra vergai, o ju darbdavaiai vergvaldziai.

Siulau nepasiduoti iskreiptai "BishopaZ" leksikai. Bolsevikini termina
"isnaudotojai" jis keicia riebesniu "vergvaldziai" ne vaizdumo delei, o
siekdamas tirstinti spalvas ir labiau kurstyti aistras. Nebutu dideles
problemos, jei jis tai darytu tik sio forumo ribose.

Del "socialiai atskaingo verslo", tai buvo toks vienas ES pinigais
remtas projektelis, taip niekam ir nepaaiskines, kas gi tai galetu butu.
Nes gi ir tikslo tokio nebuvo. Tik po skambia iskaba pasiimti siek tiek
pinigu.

Reigijus