Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-29 14:44:05
> - CCCP laikais tokiam "laikinam pasaugojimui" nereikėjo teismo paslaugų,
> vaikus į vaikų internatus (mokykla su pilnu vaikų išlaikymu)
> tėvai galėjo "atiduoti" tiesiog pagal paprastą pareiškimą savivaldybei.

pirma - sovietmeciu nebuvo savivaldybiu, buvo vykdomieji komitetai
(ispolkomai). Antra - tie internatai budavo prie mokymo istaigu, mano tevas
tokiam gyveno, kai mokesi Ciurliono menu mokykloje. Ir tai buvo daroma ne
del bado, bet del to, kad jis buvo is kito lietuvos galo, ir vazinet i
mokykla is namu 200+ km nebuvo galimybiu. Lygiai taip pat mano motina mokesi
Marijampoles sporto mokykloje, 60 km nuo savo kaimo. Norejo tapti
krepsininke.

Zodziu nereikia cia pasaku sekti.