Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Remigijus
Data: 2009-05-31 00:01:56
Taip, buvo tokios mokyklos-internatai. Mokiniai gyvendavo bendrabutyje
visa mokymosi laika (t.y. terminuotai).

Isleisti i mokykla-internata nereiske atsikratyti. Tiesiog tuometine
sovietine ideologija teige, kad kolektyvas/valstybe gali pasirupinti
vaiku ne prasciau uz seima. Baige tokia mokykla vaikai gryzdavo i seimas.

Tikrai baisu buvo, kai internatus baige naslaiciai buvo tiesiog ismetmi
i gatve, tikraja to zodzio prasme.

Remigijus