Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-01 18:12:39
Prasau, prasau, prasau. Man asmeniskai jeigu galima. Tik viena skaiciuka.
Kosk yra minimalus ir nevergiskas atlyginimas rajono centre dirbancios
maisto prekiu pardavejos, 3 dienas dirba, trys laisvos, galimybe imti
produktus uz savikaina, du vaikai, standartinis butas. Gaila, bet man tavo
atsakyma nufiltravo turbut.