Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-06-01 16:47:43
zodziu moki tik verkti ir myzti kaip lietuvoj blogai ir kokia ji xujova.
drabstyti visus is eiles purvais ir aiskinti kaip kaimynas pasakojo,
koks uzsienyje rojus.
tokio charakterio/budo ar kaip tai pavadinti zmogui, visa gyvenima tik
ir teks versklenti, kad visi blogi, visi tokie ar anokie, o dar
darbdavys vergauti tik tepriima, moka minimuma, vercia dirbti ir dar
grarsina atleist uz tai kad nesinori vergauti uz minimuma.
ir kol nebus nustota per visur rekt kad cia musu visu lietuviu toks
mentalitetas, taip ir bus.
kol viena diena kazkas neatsistos ir nepareiks apie kokius nors
sugalvotus ar tikrus, archeologinius ar istorinius tyrimus apie super
nuostabia lietuviu tauta, kuri buvo uzkariavusi europa iki juodosios
juros, niekada nepasiduoda ir visada imasi visko iki savo rankas.
zodziu, gaila man del formuojamos tokios bendros nuomones ir del
neigiamos informacijos kalimo i galva. ir tik maza dalis pasidomi
daugiau ir kazka daryti pradeda.
aisku, cia dar ir sovietu sajungos "valstybe yra viskas", kapitalizmas
yra blogis, ir kitu tiesu kalimas i galva nuo mazu dienu, smegenu
plovimas ir tt.
zodziu esam nepavydetinoj situacijoj su mazai iniciatyvos, dar maziau
galimybiu kazka padaryt ir kai kuriais veikejais besinaudojanciais
palankia situacija