Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-31 09:35:50
Buvo internatai. Ir buvo mokyklos-internatai.
Paprastame internate gyvenantys mokiniai galejo eit i skirtingas mokyklas.
Mokykla-internatas turejo viena direktoriu ir visi mokesi toj pacioj mokykloj. Cia
dazniausiai budavo vos ne kariska drausme, mokiniai i miesta iseit galedavo tik su
leidimais. Pav. Kapsuko m. mokykla-internatas buvo uzdaroj teritorijoj. Direktorius
V.Spurga uz gera mokiniu dresiravima buvo gaves Nusipelnusio LTSR Pedagogo titula. Uz dyka
tokiu vardu neduodavo.  Baige mokykla-internata faktiskai 100% istodavo i aukstasias
mokyklas ir iki siol yra komuniagu ramstis.