Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-28 09:58:35
Okupacijos laikais daugiavaikes seimos pinigu negaudavo. Eidavai i vaiku poliklinika, tau israsydavo recepta grikiams ir t.t. ir pagal recepta viska atsiimdavai gastronome. O budavo tik labai labai maza dalis. Pinigu niekas nedalindavo. Siandien matome priesinga vaizda. Visokios blinkeviciutes padare taip, kad ubagai galvoja, kad ju vaikus turi islaikyti valstybe... Esant tokiai padeciai pagalba kruopomis pradeciau duoti tik tokioms seimoms, kuriose yra daugiau, negu vienas vaikas. Tam pagristi butu dar ne tik pamineta priezastis.

Sita komentara issisaugojau paspaminti delfyje.