Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-01 18:47:18
Aha, atsiranda aiskuma. Reiskia darbdavio siulomos salygos jau kaip ir nera
vergiskos ? Net jei ir labai mazai siuloma. Paprasciausiai tai netenkina
vienos sutarties puses ir viskas. Tai prie ko cia tada vergija.

O šeip, nežiurint i daugiau kriteriju, prie mano paminetu salygu, šiuo metu
darbdavys su mano minetu pasiulymu yra Dievas. Patinka tai kam ar ne.