Tema: Re: lietuvisko laukinio kapitalizmo grimasos
Autorius: Marux
Data: 2009-05-27 11:17:23
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:gvikfg$h6u$1@trimpas.omnitel.net...
> butent.
> musuose yra labai paplites mites, kad mes maza tauta, nieko savo neturim ,
> kalba musu vien svetimybes, paimtos is rusu lenku baltarusiu, anglu
> vokieciu italu ir kt. :) ir t.t. ir pan.

o viskas yra atvirksciai

> toks poziuris labai gajus, nezinau kodel, bet itariu, kad puse amziaus
> smegenu plovimo nenuejo veltui ;)
>
> tiesa sakant, esam palikuonys neprastos tautos.

kelis amzius atsilaikem pries religiniu fanatiku puolima is Europos puses,
ir mongoloidu - is kitos, bet ir siandien mus bando itikint, kad buvom
laukiniai, gyvenom medziuose, o visa kultura mums atnese mokslininkus ir
knygas ant lauzu degine kryziuociai. Is tikruju Lietuvos krikstas atmete mus
kelis simtus metu atgal, ir labiausiai ironiska, kad XXI amziuje patys ant
keliu atsiklaupe pasiprasem priimami i musu kultura ir civilizacija kazkada
suniokojusiu laukiniu sajunga