Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-21 11:53:25
as realius dalykus ir snekejau. Jei nemoki skaityti pakartosiu: tai, kad bus
sumazintas paprastu policininku skaicius, tai ne VYRIAUSYBES problema, o
gudriu virsininkeliu policijos departamente. Jie juk nori ishsaugoti savai
chebrai prikurtus ir ispustus etatus butent Policijos departamente (kad
aiskiau butu - sedintiems KONTOROJE). Visa laika visi "atsigrodavo" ant
gatveje dirbanciu patruliu ar operu. 10 karta pakartosiu, tai ne Vyriausybes
problema, o tragisko Policijos departamento valdymo problema. Ir cia ne
demagogija, o realybe.