Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-08 13:56:06
"Nelietuviu ekonomistu ir ekspertu pripazinimas"
Savi nusvilpia, svetimi per peti ploja.
Sutinku, jei zaidejas isimusa ivarti i nuosavus vartus,
kitos komandos garbes reikalas nueit jam ir ranka paspaust "kaip gerai
suzaide".
Cia jei ka pamastymui.

Ale ir gajus tas svetimu pranasu poreikis,
tas krikscioniskas tikejimas "jie mums gero linki".
Suprantu, gerasirdis tu zmogus, buvau jaunesnis panasiai masciau.
Cia jei ka pamastymui.

Atsiversk kada matematine Nešo pusiausvyros, Antuano Augustino Kurno
oligopoliju teorijas,
paskaityk, tada pamastyk apie zemes rutuli ir ju vieta jame. Cia siektiek
kita uz Tomo Akviniecio
filosofines izvalgas, cia kieta matematika. Taciau atsargiai, matematika
turi salutiniu reiskiniu dar zinomu
shizofrenijos pavadinimu. Nuo shizofrenijos rusai gydosi degtine,
anglai/vokieciai - alumi,
amerikieciai - psichologu pagalba. Lietuviams prisibijantiems shizofrenijos
lieka savizudybe.

P.s. Nieko pries Toma Akvinieti, labai idomus ir vertingas autorius.