Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-20 20:57:10
Policijos pamatai prie sugriuvimo ribos jau 15 metu.
Paskutinius 4-5 metus, kai buvo didziules galimybes kazka keisti (o tikriau
ne kazka, o valdyma), bet deja buvusios vyriausybes tik LABAI smarkiai
"shere" policija, bet visiskai neziurejo kur ejo pinigai. O pinigai ejo kaip
buvo buvusiu keliu vyriausybiu "suplanuota". Buvo statomi, rekonstruojami,
remontuojami (po kelis kartus) pastatai + perkami automobiliai (Geriausi
budai gauti otkatus). Tuo tarpu visai nebuvo investuojama i personala. Visa
PD (Policijos departamento) valdzia liko "mentovsko" mentaliteto. Buvo
dirbtinai ispustas etatu skaicius, kad galima butu is laisvu etatu PD
auksciausiai chebrai premijas moketi. Del ko dabar "parkes" vyksta?, ogi
todel, kad teks PD etatu skaiciu mazinti Vilniuje. Bet yra pasinaudojama
tupais runkeliais (atsiprasau) ir varoma demagogija, kad tipo kaimuose
mazins etatus ir nebus kam saugoti vargsu gyventoju nuo banditu. Aisku labai
sekmingai pajungiama ir profsajunga su nezinia is kur atsiradusiais pinigais
labai rimtam piarui. Siaip turetu logiskas klausimas kilti daug kam - kodel
profsajungos pradejo realiai "veikti" tik siemet? kodel prie ankstesniu
vyriausybiu (2000-2008 metu) buvo tyla? norit pasakyt, kad tada policininku
atlyginimai buvo normalus? tada policininkai nesizude? nebuvo ju uniformos
nublukusios? Viesojo saugumo tarnyba turejo ginkluote riausiu malsinimui?