Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-15 16:26:01
dlia osobo odorionyx kartoju:
Balcytis niekada gyvenime nebuvo bent jau geras finansistas ir buvo labai
ribotas finansuose (bendraja prasme).
Kaip vadovas (vadybininkas) jis buvo puse velnio.
Tuo tarpu apie Butkeviciu geri atsiliepimai tiek kaip apie vadova, tiek kaip
apie nusimananty finansuose (bendraja prasme).
Nuomones, kurias as girdejau yra ne sekretoriu-referenciu, vairuotoju ar
ukio dalies atstovu. :P

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
> Dar karta pacituot Friedricha Hayeka, ar pats susirasi apie "per
> pakilima"?
> 2006 Lietuva buvo pasiekusi geriausią Vakarų ir Rytų Europoje
> makroekonomikos rodiklių derinį (C) SEB banko analitikai.
> Reiklus vadovai visuomet vertinami prastai, tokia jau ju dalia.
>

> "Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message

>>> Z.Balcytis        2005 - 2007 m. finansų ministras