Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-15 17:04:28
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:gs4n99$ueb$1@trimpas.omnitel.net...
> dlia osobo odorionyx kartoju:

Malonu but ivertintam :)

> Balcytis niekada gyvenime nebuvo bent jau geras finansistas ir buvo labai
> ribotas finansuose (bendraja prasme).

Vadinasi buvo, spejimas teisingas, aciu uz patvirtinima

> Kaip vadovas (vadybininkas) jis buvo puse velnio.

Aha, sita uzsirasom "vadybininkas - is jo sh"

> Tuo tarpu apie Butkeviciu geri atsiliepimai tiek kaip apie vadova, tiek
> kaip apie nusimananty finansuose (bendraja prasme).

Hmmm, buvau geresnes nuomones, reiks atidziau stebet.

> Nuomones, kurias as girdejau yra ne sekretoriu-referenciu, vairuotoju ar
> ukio dalies atstovu. :P

Ok, vardas, pavarde, pareigos.

P.s. Sekretore-referente paprastai zino gerokai daugiau uz "supermodernaus"
pavadinimo skyrelio susireiksminusi "vaduka"