Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-09 17:19:00
1. Na matai skirtingai matom situacija: asmeniskai as tik dabar matau, kad
mano vaikams atsiranda shansas nesitrinti aplink tvoras ir jiems nereikes
saugotis bendrapilieciu.
Ankstesnes vyriausybes mano manymu butent tai ir programavo.
2. Mitus apie lobstrancius skandinavu bankus gali papasakot bobutei. Idomumo
delei atsiversk Europos banku top 30 nei SEB, nei Swedbank tenai nerasi :)
Beje jei tie bankai labai rimtai svarste pasitraukt is Lietuvos rinkos, tai
manau rodo, kad jiems cia tikrai ne rojus. :P
3. Pasiziurejau statistika - gimstamumas auga, savizudybiu skaicius mazeja
(nors ir nezymiai), emigracija buvo labai smarkiai sumazejusi, nemazai
lietuviu grizo namo (teisybes delei reiketu pamineti, kad greiciausiai bus
nauja banga emigracijos).
4. Centrines ir rytu europos valstybese energetikos sektoriuose visus
zaidzia naturalizuoti zaidejai ir nereikia cia apsimetineti slanga ir
vaizduoti, kad imanoma atsilaikyti pries rusu, vokieciu ar prancuzu
zaidejus. Analogiska situacija su finansais ir telekomunikacija. Ar nori
pasakyt, kad mes galim pasidaryt finansiniu Europos centru kaip pvz
Frankfurtas ar Londonas? :))))
5. Zemes ukyje LR procentraliai dirba didziausias zmoniu skaicius palyginus
su kitomis Europos valstybemis. Dekoju Dievui, kad sita vyriausybe labai
nesistengia beprasmiskai sherti amzinai dotuojamu ukininku, kaip tai dare
Kazyte. Aciu Dievui, kad atsirado premjeras, kuris prabilo apie
technologijas, inovacijas ir t.t. Velgi teisybes delei reikia pastebeti, kad
dabartine vyriausybe diplomatiskai flirtuoja su ukininkais vien todel, kad
"traktoriai prie Seimo" siuo sunkmeciu nera labai pageidaujami.
6. Nauseda: man px kodel jis isejo is LB, man dzin, kad jis gejus - esme,
kad skaiciuot moka ir nera suinteresuotas kai sneka apie ekonominius
procesus.