Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-08 17:41:10
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:gri5m6$ndg$1@trimpas.omnitel.net...
> :)
> ekonomistai kai vertina, tai jiems px politika ir kokioj aplinkoje viskas
> vyksta (ar tai imone ar valstybe).
> Jie ziuri esme - atliktus veiksmus, kurie padejo/nepadejo suvaldyti
> situacija.
> Todel jiems px ar tai Kubilius ar Paxas ar Tomas Akvinietis :P Jie
> ivertino jo kaip premjero atliktus veiksmus.

Visiskai teisingai, jie ziuri i esme, pavyks pasidaryt pinigu ar ne. Pavyko
pasidaryt -
giria, nepavyko - peikia.
Ziuredamas i Kubiliaus veiksmus atsakau - pinigu valstybes saskaita
pasidaryt pavyks.
Minimum 2/3 gyventoju - ne. Todel man kaip zmogui px
kubilius/paxas/almaksas.
Kaip valstybes pilieciui kuris noretu, kad vaikam netektu tarp tvoru iki
dantu
apsiginklavus gyvent saugantis nuo bendrapilieciu - dar ir kaip ne px.

Lieka liudnas pasirinkimas - pasidaryt paciam likusios Lietuvos dalies
saskaita
arba leist pasidaryt skandinavam Lietuvos (tame tarpe ir mano) saskaita.
Nesmagus (sunkus) toks sakyciau pasirinkimas.

> Jeigu 1999 Kubilius butu "isimuses i savus vartus" - siandien net nebutu
> tos futbolo rinktines :P
> Panasiai kaip prancuzijos rinktineje - zaistu kitu saliu naturalizuoti
> zaidejai :)))) (cia jei tesiant pokalbi metaforom) :))))

Tai ne kas is tos rinktines ir lieka, pasiziuri i emigracijos, gimstamumo,
savizudybiu statistinius rodiklius,
pasiziuri i energetikos, finansu, telekomunikaciju sektorius kur jau zaidzia
naturalizuoti zaidejai,
po dabartinines kombinacijos zemes ukio sektoriui sviecia prisijungt prie
naturalizuotu tarpo.

Kiek dar poziciju teks atiduot akiu prasviesejimui?

> p.s. beje savi butent nenusvilpia, o labai aktyviai remia sios "rinktines"
> zaidima. Kuodis, Nauseda ir kiti tikri savo srities zinovai.

Kai kas dar prisimena uz koki zingsni Nauseda buvo ismestas is Lietuvos
banko ir
isejo uz naturalizuotus (SEB) zaist.