Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-14 12:32:56
Manes klausytis nebutina.
Taciau Friedrichas Hayekas 1974 metais gavo Nobelio premiją už tai, kad
įrodė, jog krizės dinamika aiškintina priešingai: krizė prasideda tariamojo
pakilimo metu, jos giliausiais taškas – tariamasis klestėjimas, mums
įprastas nusileidimas yra lipimas iš krizės, o sinusoidės apatinis taškas –
rinkos pusiausvyros atstatymas.
Ne šokiruoti norėdamas, ir ne nustebinti. Tiesiog išsamiai paaiškindamas,
kodėl verslo ciklas vyksta, kodėl staiga visiems vienu metu ima „nesisekti“,
kai dar vakar, rodės - amžinai klestėjo, atsakydamas į tuos klausimus, kurių
nepavykdavo įveikti kitokių verslo ciklų teorijų kūrėjams.
Praejusi rudeni Lietuva buvo +/- pusiausvyros taske. Dabar tvarkingai
ciuoziam i neigiama puse (prasikirtom dugna, nuskriejom su pagreiciu, kai
kas bando izvelgti nauja dugna, po panisku finansu ministro ir premjero
kalbu nupurto - galim kirst ir sita.
Islaikysim tokia pacia ydinga krypti, gausim garantuota default ir devalve.
Sias tendencijas rodo daugelis makroekonominiu rodikliu - krenta uzsienio
prekybos apimtys, biudzeto surinkimo prognozes& faktai prasteja, reitingai
mazinami. Auga bedarbyste ir naturalus jos palydovas nusikalstamumas.

Kas yra blogai? Atsidaryk duris, pamatysi tauta, kuri gal ir supaprastinai
(be gudriu matematiniu modeliu) mato ir supranta lygiai ta pati. Ta pati
tauta ir pasidalins tuo kas yra blogai. Mes gyvenam finansiniam uzkampyje ir
siuo metu turime finansiniu  berasciu vyriausybe. Tik ir tiek.

P.s. Norint pamatyti krizes pabaiga reikia suvokti jos istakas.