Tema: Re: Ar Valtaka yra psichiskai pilnavertis, pakaltinamas ?
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-04-21 09:19:51
demagogija.
pasikalbek su eiliniais policininkais, suzinosi kas vyksta.
taip etatai bus mazinami, tik tie etatai matai jeigu ka, nebevazines i iskvietimus jeigu kas pas tave atsitiks, nes jie bus sumazinti, o jei ir liks koks vienas kitas, benzino nelabai gali buti kad atvaziuoti pagal iskvietima.
uzteks labai aukstomis farzemis kalbeti kas buvo ir kasyra. Zmogau, kas buvo tas buvo, dabartine valdzia galutinai sugriaus, tai tegul ir nebegriauna, o kazka daro, nes dabar tik - o jie griove ... eiliniai policininkai mazinami , uzteks zvalgytis atgal ir kazkokiomis abstrakciomis frazemis cia metytis. Visi tik ir moka graziai kalbeti apie daug ka bet tuo paciu ir apie nieka, o apie realius paprastus dalykus uzmirstama, kaip ir visur dabar musu salyje