Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Zveris
Data: 2009-02-03 15:18:04
kas yra valdininkai? nera tokio zodzio valstybes tarnybos istatyme.
jei Tu turi omenyje VALSTYBES TARNAUTOJAS, tai taip ir sakyk. Valdininkas
gali buti sargas valdantis budele prie savartyno.

ar motyvuoti nusprendzia vadovas. Jei vadovas mato, kad valstybes
tarnautojas gauna 10 kart mazesni atlyginima nei duobiu kasejas, tai vadovas
iesko resursu kaip motyvuoti valstybes tarnautoja, kad sis nesugalvotu eiti
kasti duobiu, nes jei valstybes tarnautojas (sneku apie 80-90 proc.
normaliu, darbsciu, ishsilavinusiu) eis kasti duobiu, tai valstybei bus
pzdec. Bobuciu pasakas apie lodarius, loxus ir nevykelius, kurie "kava geria
rytais" galit nepasakot, nes tokiu praktiskai nebeliko. O nebeliko tokiu
todel, kad i valstybes tarnyba atejo nemazai zmoniu is privataus verslo (TM
patarejos pavyzdys), kurie netoleruoja bimbinejimo ir shudo malimo.

Mersai buvo nupirkti geguzes-birzelio menesiais, taip, kad nereikia lia lia.
Beje buvo vieno verslininko-lenktynininko straipsnis apie tuos kurie sumoka
du kartus (taksistai, kurie perka pigias masinas, o po to remontui isleidzia
dvigubai), tai galiu paantrint ir pasakyt, kad valstybines institucijos,
kurios privaledamos skelbti viesuosius konkursus prisiperka tokiu pigiu
"gaidziu" kaip KIA, SKODA ir panasiu, o po to uz ju remonta palieka kaip uz
3 mersus.

Niekas papildomu priedu patarejams nemoka. Pasiskaityk ka rasiau
bishopaz'ui.