Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-03 14:52:13
Biski atsipeikek. As niekieno vardu nekalbu, tik klausiu. galiu pasakyt kitaip:
  Ar tu manai, kad MOTYVUOT butina tik valdininkus?

  Geriau susirask Adamo Smito posaki, kuris skamba mazdaug taip:
   Kol visi zmones nebus isitikine, kad ju pinigai, mokesciu pavidalu atiduodami valdziai,
nera tinkamai naudojami, tol bus bardakas tipo kontrabanda, vagystes, sukciavimai.  ir t.
t. t.

Tai va, as nesu tikras, kad bent dabar reikia pirkt naujus Mersus, moket priedus
patarejams, premijas ir pan.

P.S.
Apie versle dirbancius bent dabar cia neina kalba. Tik turiu primint nekuriuos
verslininkus, kurie susigrobe valstybes turta, patys sau nusistate atlyginimus 30 - 40 T
per menesi.