Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Alvidon
Data: 2009-02-03 13:48:26
Nekalbėk visos liaudies vardu, neprimink man komunistų...
Išvis tiesa sakant nesuprantu, apie ką jūs čia: nejaugi jūs
įsivaizduojat, kad visi lietuvos piliečiai dirba tik valstybinėse
įmonėse ? Versle dirbančių žmonių (samdinių, ne tik verslininkų)
atlyginimai nelabai ir priklauso nuo seimo/kabineto įnorių.