Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-02 13:20:42
Tu sakai:

"Normalioje valstybeje turetu buti taip: kiek procentu i biudzeta surinkta
maziau pinigu, tiek procentu sumazinama algos valdziai, pradedant Seimu,
ministrais, ir baigiant ju patarejais bei spaudos atstovais."

Pagal mane tai idiotiskas populizmas, kuris prie nieko gero neprives. Tipo
sferoje X grybaujama, tai sumaziname algas sferoje Y. Nezinau, kokoje tu
srityje dirbi, bet jei ash savo adminui sumazinsiu alga su argumentu, kad
blogai dirba pardavimu vadovas... Busiu pasiustas toli ir manau teisingai.