Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Suomis
Data: 2009-01-30 23:11:15
ash dabar gerokai daugiau gaunu, bet jei tektu ministro patareju but tai ir
5k uztektu ir man nereiktu jokiu fckn priedu.
Kodel gaisrininkam nieks nemoka 50% priedu, negi ishgelbeto zmogaus gyvybe
maziau verta?

yra sunkmentis, tai ir prashom visi solidariai dirzus verztis, o ne kad
vienus uzverzia kitiem atlaisvina.