Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: smokas
Data: 2009-01-30 23:27:12
Rimtai - o kur tu savo dantis taisai - pas stomatologa, ar ten kur
pigiau - pvz. pas savartyno gyventojus? Nes pagal tavo profesionalumo
koncepcija isheina, kad nei mokyklu, nei universitetu, nei gydymo
istaigu nereikia - kiekvienas yra BET KURIOS srities profesionalas -
nueini dzinsu pirkti, o tau ta proga ir apendixa ishoperuoja :)