Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-02-02 11:05:59
tai negi manai, kad krize - tik paprastiem zmonem, o valdziai kaip visada
tik pakilimas.
Jei nesurenka biudzeto pirmiausia kalti ministeriai ir ju patarejai (negi
manai, kad aplinka kalta?).
Nesurinko 20% tegu susimazina algas tiek procentu surinko +20% tegul tiek ir
didinasi, man tada gaila nebus, beje analogishkai Kanada is krizes ishbrido.
Bet kai surenka ar nesurenka vistiek pasiskiria sau priedus tai jau amoralu.