Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Suomis
Data: 2009-01-30 23:51:49
klausyk tu shkimashiaus shiknalaizy

jau vien delto kad jam shikna laizai esi debilas

aishku ta vaida ir reikalinga, kad tokiem debilams, menko ishsilavinimo,
kaip tu papiarintu kaip shkimashius gerai shuda mala. Is dalies neblogai
vaida dirbo flylal piarininke, todel dabar ir spejo parduoti bilietu uz 4
mln, kuriu greiciausiai tie pilieciai neatgaus. Idomu kokius arabus
skimashius pusti zada kad net prieda 50% paskyre nes reikes velnishkai daug
"burti" ? O gal dar ir petrika pas ji pamatysim irgi ishdurint gerai moka
tokius runkelius kaip alvidon :)

P.s.: visi ministeriai tegu isidarbina po 10 patareju piarininku paskiria 50
% prieda ir krize palengves.

o shiaip GYDYKIS, jei reikes galesiu duot pinigu vaistams.