Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-31 00:03:32
"Suomis" <suomis@suomija.fi> wrote in message news:glvs0e$l04$1@trimpas.omnitel.net...
> Ohoho sugebejai baigti mokslus tik ant tiek kad prie hardwaro dirbtum, kai
> normalus zmones ta dirba tik studiju metais :)
Tu man nesakyk ką man dirbti, aš tau nesakysiu kur tau eiti :)

> Kaip supratau daktaro diplomo neturi tai drasiai galiu pareikshti - NESPRESK
> PAGAL SAVE. Jei tu kaip sakei esi idijotas ir dar visishkai uzbaigtas - tai
> nereishkia, kad ir kiti tokie. Savo draugu gali ieshkoti vasaros 5 arba
> one.lt, ten tokiu kaip tavo intelekto sociai.
Jei nepastebi, tai būtent tu ir esi idiotas (na jei tiksliau, tai tiesiog socialiai
nesubrendęs, tavo susigaudymas socialiniuose reikaluose liko vaiko lygyje).
Galbūt tu puikus specas (na kokios nors silkių genetikos ar pan.), bet tai
duotu atveju mūsų visai nedomina, tai domina tik tavo darbdavį. Čia tu
idomus ir vertinamas tik tiek, kiek sugebi analizuoti socialinius reiškinius,
o čia deja nėra stiprioji vieta, toli gražu.