Tema: Re: Shyyymashius "verziasi" dirzus...
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-30 23:01:06
"Suomis" <suomis@suomija.fi> wrote in message news:glvmrl$g3a$1@trimpas.omnitel.net...
> visgi tu idijotas...
> cia ne UAB, skirtumo turbut nzn
O tai ble, jei jau ne UAB, tai gali dirbti bilekas bileką ?
melžėjos - į valstybės valdymą ?
> be to ar dabar ne krize ?
O tai jei jau krizė, tai visi turi dirbti už dyką ?
Gal man tau kompą už dyką tvarkyt ? Organą tau į akį, aš tik kainas keliu,
ba krizė, vot taip...
> tarnautojams bent jau departamentuose net algas 15% nukarpe o cia px 50%
> priedas
Netinka čia žodis "priedas" (bent jau tu nusakei: "atėjo dirbti, po dienos 50%"
Tokiu atveju čia ne priedas, o tiesiog nerado pigesnio darbinyko reikalingom
funkcijom atlikt (ar pakankamai ieškojo - visai kita problema)).