Tema: Re: individuali veikla ir mokesciai
Autorius: Laimis
Data: 2012-10-27 19:21:35
ejs rašė:

> Skirtingos mokestinės bazės ir pagrindai. Dividendai berods PSD
> neapmokęstinami. O noro būta.

Todėl apmokestinamos ne bendrai, o *atskirai*.

> Būtent taip, ir būtent todėl skiriamasis apmokęstinimo požymis yra kaip
> tie pinigai gauti - darbu ar kūryba, investuojant ir pan. Tačiau tai
> nereiškia kad iš atskiriami atskiromis darbinėmis ar kūrybinėmis
> veiklomis gauti pinigai.

Atskiriami. Juk pagal DS gavęs pajamas susimoki 15% GPM'ą, o pagal IV,
jau nebe. (tarifas tas pats, bet bazė kita). Negali tų  skirtingų pajamų
suplakti ir jos nesuplakamos; tiesiog kiekviena veikla (kiekvienos
veiklos pajamos) apmokestinamos pagal atskirus, tos veiklos reikalavimus.

> Ok, taisom batus ir meniškai (pagal AS) dekoruojam namų sienas.
> 77 Lt iš IV ir 77 Lt pagal AS? O jei dar naktimis pagal DS dirbam sargu?

Kiek aš skaitau ir interpretuoju įstatymą, tai taip. Nors pagal
autorines nėra reikalavimo sumokėti minimalų metinį PSD. Jei nebūtų
taip, kaip aš interpretuoju, o taip, kaip tu teigi, tai būtų jau
aprašytas pavyzdys: DS atlyginimas 2000 Lt, IV pajamos — 4000 Lt; PSD
būtų sumokamas tik nuo DU (2000)
Sukeičiam vietomis: DU 4000 Lt, IV pajamos — 2000 Lt. PSD būtų sumokamas
nuo 4000 Lt. IMHO nonsensas vien jau ta prasme, kad PSD nebūtų mokamas
nuo visų pajamų (o tik nuo pusės), o kitas nonsensas yra tas, kad esant
toms pačioms pajamoms, būtų sumokamas skirtingas PSD.
Ar taip yra?

> Aš paaiškinimą iš SODROS turiu. Dabar tavo eilė.

O koks konkrečiai (ir ar raštiškas) tai paaiškinimas. Nes su Sodra ir
VMI aš esu šiek tiek kariavęs. Būta ir mano klaidų, neteisingo
supratimo, bet teikiami žodiniai paaiškinimai ir išaiškinimai toli gražu
ne visada blizgėjo tiesa ir protingumu.