Tema: Re: individuali veikla ir mokesciai
Autorius: ejs
Data: 2012-10-27 15:12:55
2012.10.26 11:46, Laimis rašė:

>  > suma, kaip pajamos bus mazos?
>

> Stop, stop, stop. Darbdavys (ir pats dirbantysis) sumoka ne tuos
> kažkokius fiksuotus 77 Lt, o atitinkamą procentą (6+3%) nuo darbo
> užmokesčio, nes PSD yra mokestis nuo pajamų. IV (individualios veiklos)
> pajamos su DU (darbo užmokesčiu) neturi nieko bendra ir PSD mokėsi nuo
> IV pajamų visiškai atskirai.
> Todėl taip, jei IV pajamos bus mažos, privalėsi sumokėti bent minimalų
> metinį PSD, kuris negali būti mažesnis, nei 12·77 Lt.

Laimi, tu neteisus.

Per mėnesį tu privalai sumokėti 9% PSD mokesčio nuo savo pajamų, kuris
turi būti ne mažesnis kaip nustatytas minimumas, t.y. šiuo metu 77 Lt.

Į sumokėtą PSD mokestį skaičiuojasi VISOS tavo ar kitų asmenų
(darbdaviai ir pan) už tave sumokėtos PSD mokesčio dalys.

Jei vykdai IV ir turi galiojančią darbo sutartį, kas mėnesį PSD gali
nemokėti, bet jį privalai sumokėti iki pajamų deklaracijos pateikimo
termino.

O mokėti min 2x12xmin PSD tikrai nereikia.
Taip, apturėjau SODROS patikrinimą.
--
ejs