Tema: Re: individuali veikla ir mokesciai
Autorius: ejs
Data: 2012-10-27 18:15:40
2012.10.27 16:11, Laimis rašė:

> NE. Ana analogija norėjau sukonfūzyti, bet, matau, nepavyko. :-)
> Tavo bendros pajamos iš darbo ir IV yra po 10 kLt ir pridėkim dar tiek
> pat dividentų ir tantjemų. Apmokestink, prašau, bendras asmens pajamas...

Skirtingos mokestinės bazės ir pagrindai. Dividendai berods PSD
neapmokęstinami. O noro būta.

> Jos, t.y. skirtingų veiklų, visiškai skirtingai apmokestinamos, todėl
> NE, apmokestinamos ne bendros asmens pajamos, o kiekvienos veiklos
> pajamos atskirai, nes jos apmokestinamos nevienodai: skiriasi mokesčiai,
> mokesčio bazės, tarifai, lengvatos, išskaidymas, kas ką (draudėjas,
> draudžiamasis) sumoka ir kt..

Būtent taip, ir būtent todėl skiriamasis apmokęstinimo požymis yra kaip
tie pinigai gauti - darbu ar kūryba, investuojant ir pan. Tačiau tai
nereiškia kad iš atskiriami atskiromis darbinėmis ar kūrybinėmis
veiklomis gauti pinigai.

> Ne, nieko panašaus. Turėtum vieną IV pažymą, tik skirtingas IV veiklos
> rūšis. Mokesčius mokėtum, pagal IV apmokestinimą (todėl batai ir
> programavimas sumuojasi).
> Kalbėdamas apie veiklas aš neturiu omenyje IV veiklos rūšių, o kalbu
> apie DS, IV, verslo liudijimą, autorines, individualias įmones ir kt.
> veiklos formas, kurioms taikomi skirtingi reikalavimai ir tarifai.

Ok, taisom batus ir meniškai (pagal AS) dekoruojam namų sienas.
77 Lt iš IV ir 77 Lt pagal AS? O jei dar naktimis pagal DS dirbam sargu?

Aš paaiškinimą iš SODROS turiu. Dabar tavo eilė.

--
ejs