Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-26 20:59:02
netviarkingas stogas yra toks kuris neatlieka savo funkcijų esant
projektinėm sąlygom (normaniom eksploatavimo). Jei ant stogo pripilsiu žemių
ir sakysiu kad vanduo nenubėga, sunkiasi per dangą, tai nemanu kad tada
stogas taps netvarkingas, nors ir bus nesandarus.

šiuo atveju užsalę lietaus lataikai nėra normalu, projektuojant įrengiant
stoga nenumatyta kad jis turi funkcionuot su užalusiais latakais.. juos
reikai prižiūrėt.