Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-25 13:41:51
esmė ta, kad danga šiuo atveju ne prieko, na ji nenauja, padėvėta, pačiau nekiaura.
butas palietas todėl kad latakuose susiforvavo ledas, susiformavo ledo barjerai, dėl laktinės dangos savybių vanduo pro ją prasiskverbė. taip būtų nutikę ir esant visiškai naujai dangai.

žodiu rašau čia rašinėlį, pirmadienį gausim neprilausomo eksperto švada, teiksim draudimui.

tada bus matyt..

aš manau kad draudimas be problemu iš administratoriaus regresu pinigus atsiimtu, nes jei gi privalo užtikrint kad namas būtų tinkamai eksploatuojamas, turėtų ledus, varveklius nuvalyt kada reikia..