Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-26 20:48:58

"AurimasB"  wrote in message news:ikbh9a$8kp$1@trimpas.omnitel.net...

>bet jei to stogo būklė čia neprieko, ir turiu eksperto išvadą?

Tada galimi keli variantai.

Sakykim administruojanti imone pasiunte savo shlaveja, kuri taip is akies
nuo zemes primete - ai, stogas zalias, man nepatinka ir taip irase i
administratoriaus rasta. O tavo ekspertas - normalus bicas ir viska atliko
saziningai. Tada eini pas draudika su savo popierium ir bandai kalbetis.
Draudikas ivertins tavo naudai - OK. Ne - einat bylinetis, tiketina, kad tau
pasiseks. Bylinesies su draudiku, adminas - trecioji shalis.

Kitas variantas - admino ekspertas irgi rimtas bichas. Turim dvieju rimtu
bichu nuomones, kurios viena kitai priestarauja. Galimi du variantai.
Draudikas ivertina abi nuomones ir pats nusprendzia - moket tau ar ne.
Antras variantas - draudikas sako - tavo du bichai - viena kuri samdai
pastoviai, kitas ateinantis, teigia priesingus dalykus. Apsispresk ir ateik
pas mane. Nepatinka - einam teisman. Ten jau razrulit, arba paskirs trecia,
valdiska bica.

Tavo situacija draudimo poziuriu kaip ir aiski. Tavo poziuriu - ne, nes ish
parasymo visdelto nesupratau, kas tavo nuomone visdelto buvo ivykio
priezastis. Ar galima tau trumpai apibudinti - "netvarkingas stogas"?
Nesigilinant kaip, kodel ir kas del to kaltas?