Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-25 21:43:59
tai butent, esat kaltinanam pakanka paskyt kad nekaltas, nors galbut net
neturi kompetensijos ta pasakyt, ir draudimui to uztenka, nors jis turetu
atstovaut pas juos apsidraudusia puse, jokios iniciatyvos is savo puses
nerodo. Buvau nuvykes tiesiai i draudima, sakau toks atsisakymas musu
netenkina, nepateikas nei aktas apziuros, nei kokiu budu nsuprende kad
apleita del netvarkingos dangos. Tuo labiau uztenka kaltininko paaskinimo,
nereikia nei nepriklauosmo eksperto, nieko. Bent pats draudimas savo
eksperta turetu, nustatytu kalte ar pan.

sako jei netenkina rasykit skunda i vilniu, na ka ten rasysi kol neturi
nepriklausomo eksperto isvados.. tai vos ne tas pats kas neapidraudus,
atsitikus tokaim pat ivykiui, pasidarai ekspertize ir su isvada duordi
tiesiai administratoriu i teisma..

na tevai nusiteike visas turimas sutartis, ir gyvybes, ir sveikatos, NT,
automobiliu tiek casko tiek privalomo, viskas yra LD ir jau n metu.. po sio
ivykio nutraukt ir draustis kitur, arba isvis nesidraust..