Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: nu blyn
Data: 2011-02-26 17:19:19
O tai leiskit paklausti kada draudimas galioja ? Jeigu prisnigo per daug
negalioja nes nevaliau visa nakti kai smarkiai snigo, jeigu suluzo tai
negalioja nes lentos senos ir pasikeisti reikejo, jeigu apliejes kaimynas
pareiskia kad jis neapliejo irgi negalioja .... turbut galioja jeigu
skirsdamas pro sali udonautas uzkliudys ?
Jei mano stogas tvarkingas, as kasdien saziningai valau stoga tai kam isvis
draustis ? Ufonautais netikiu.