Tema: Re: Dėl draudimo
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-26 16:32:22
nedraudiminis įvykis ne dėl nenuvalyto stogo, o dėl nurodytos priezasties
kad įvykis dėl dangos nusidėvėjimo. bet stogas tvarkingas, o jei ir būtų
netvarkingas, priezasti ne jo būklė o eksloatavimo taisykliu neislaikymas..

aš gi rašiau, draudimas pripažino iš pat pradžių kad tai darudiminis įvykis,
bet poto atirado ta pisulka iš administratoriaus dėl stogo dangos
netvarkingumo. o tai viską keičia..