Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-02 14:00:14
Būtų mano valia aš tuos sandėliukus atimčiau nafik, išmesčiau visas šiukšles
su visais katinais, padaryčiau dizinfekciją, sudėčiau langus ir užrakinčiau,
jeigu jau Linas taip nori išgirsti mano nuomonę. O jeigu kas maišo
daugiabutį su privačiu namu nereikia žiūrėti kiek mokėjai, bet reikia
žiūrėti ką nusipirkai. Nesakau, kad reikia statytį mašiną į kaimyno išpirktą
asfaltuotą narvą kurią jis vadina garažu, bet reikia bent jau pakabinti
lentęlę su užrašu, kad čia yra garažas, arba kitaip paženklinti.