Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Raulis
Data: 2010-11-30 14:23:25
Tikriausiai nenutems, nes eismui netrukdo. Šiuo atveju gali kreiptis į
policiją dėl to, kad tau trukdo naudotis tavo teisėmis arba nufotografavęs
ir liūdininkų prisirinkęs į teismą ir reikalauti įpareigoti tą asmenį
nepažeidinėti tavo teisių ar atlyginti tavo patirtus nuostolius. Tačiau
veiksmingiausia - rakinamas kuolas.