Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-11-30 18:30:51
JIs minėjo "į kurį gali patekti tik pro vartelius su
pultelio" .
Mastom toliau tai kaip ta svetima mašina ten atsirado, įsilaužė? O gal tų
retkarčiais niekas nerakina, nėra ženklų draudžiančių ivažiuoti svetimiems,
tai kaip apie tokius draudimus žinoti pašaliečiui?
Aš aišku neginu akiplėšos kuris kaip benamis šuva beiškodamas kur numesti
auto paliko svetimame parkinge, aš kalbu apie tai, kad  reikia kabinti
ženklus leidžiančius /draudžiančius įvažiuoti be leidimų. Tada gali kviesti
mentus ir aiškintis.