Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-02 13:18:49
Tu Terpentino dar apie rusius paklausinek. Jei gerai pamenu, jo nuomone,
mano butui priskirtas sandeliukas irgi yra visu nuosavybe, iskaitant ir
treciuju asmenu,norinciu ten pasideti savo kabelius.

"sparcy"  wrote in message news:id7v3b$ffb$1@trimpas.omnitel.net...

Topo centre galima namu kina ant sofos paziuret, bet tai nereiskia, kad
radus neuzrakintas duris, galima eit pas kazka i buta ir ziuret namu kina
ant sofos. Nors blia ir nera parasyta: "Butas Petro, ieiti negalima"