Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-01 18:41:14
Bet ir painioji šiek tiek kur privatus kiemas nuolat uždarytas, o kur
bendrojo naudojimo parkingas kuriame nėra tvarkos. Aplamai manau tos
kartonkės po kokių 10metų pavirs į tas pačias apšnerkštas hrušiofkes, jei
žmonės nesugebės tvarkytis, o taip ir bus, nes kol kas lietuvio supratimas
apie privačią nuosavybe baigiasi ties buto slenksčiu.