Tema: Re: Svetima mašina parkinge
Autorius: Nitro
Data: 2010-12-01 22:35:07
Pas mane po namu garazai. Kiekvienas turi atskirus rakinamus vartus ir
sienas is sonu. I Pati parkinga galima ivaziuoti tik per pakeliamus vartus,
kurie kartais buna atidaryti (na visko pasitaiko). Zenklu jokiu nera.
Isvaziuoju iki parduotuves ir patyngiu uzhsidaryt savo garazo vartus
(garazas tuscias, vogt ner ko, todel neuzhdarineju kartais), o grizes randu
svetima masina. Pagal tave, tai butu visai normalu :) Rast svetima masina
SAVAM garaze?

"Terpentinas"  wrote in message news:id5tm0$9i6$1@trimpas.omnitel.net...

Daug važinėju po europą, ir visada stebiu ženklus, nes skirtingos tautos
skirtingi papročiai. Pvz viešbučio parkingas įvažiuoji pastata,
išvažiuodamas sumoki, gal koks užsenietis pas Joną į svečius atvažiavo,
žiūri gpsas rodo tą kiemą, vakaras parkinge dega šviesa, draužiamų ženklų
nėra, kodėl gi neįvažiuoti, vėliau į liftą  viskas sausa ir gražu, o kvieti
policija, sakyk kur žmogus nusižengė?